Posted in Իսպաներեն

En casa

Libro

99/5

  1. Tu ropa y tú
    ¿Cómo prefieres la ropa?
    Cómoda.
    Elegante.
    Moderna.
  2. ¿Con quién vas comprarla?
    Con mi madre.
    Solo/a.
    Con un amigo/a.
  3. ¿Cúando compras ropa?
    Todos los meses.
    Una vez el año.
    Cuando necesito algo.
  4. Si vas a una entervista de trabajo, ¿qué te pones?
    Algo formal: un traje, por ejemplo.
    Algo cómodo: pantalones vaqueros.
    Algo informal, pero elegante: una falda bonita/una americana moderna.
  5. Cuando vas a la fiesta de cumpleaños de un/a amigo/a, ¿qué llevas?
    Algo cómodo. camiseta y vaqueros.
    Algo elegante: un vestido largo/camisa y pantalón negros.
    Me de igual: lo primero que encuentro.
  6. ¿Qué color es el más elegante?
    Negro
    rojo
    blanco
    otro
  7. ¿Cuál es tu color preferido para la ropa.-negro
  1. քո հագուստը և դու
    Ինչպե՞ս եք նախընտրում հագուստը:
    Հարմարավետ.
    Էլեգանտ.
    ժամանակակից.
  2. Ո՞ւմ հետ եք պատրաստվում գնել այն:
    Մայրիկիս հետ։
    Միայն դեպի.
    Ընկերոջ հետ
  3. Ե՞րբ եք հագուստ գնում:
    Ամեն ամիս.
    Տարին մեկ անգամ.
    Երբ ինչ-որ բանի կարիք ունեմ
  4. Եթե ​​գնում եք աշխատանքի հարցազրույցի, ի՞նչ եք հագնում:
    Ինչ-որ պաշտոնական բան. օրինակ՝ կոստյում:
    Հարմարավետ բան՝ ջինսե տաբատ:
    Մի բան պատահական, բայց էլեգանտ. գեղեցիկ կիսաշրջազգեստ / ժամանակակից բլեյզեր:
  5. Երբ գնում եք ընկերոջ ծննդյան խնջույքին, ի՞նչ եք հագնում:
    Հարմարավետ բան. շապիկ և ջինս.
    Ինչ-որ էլեգանտ բան՝ երկար զգեստ/սև վերնաշապիկ և տաբատ:
    Ինձ չի հետաքրքրում. առաջին բանը, որ ես գտնում եմ:

  6. Ո՞ր գույնն է առավել էլեգանտ:
    Սեվ
    կարմիր
    սպիտակ
    այլ

  7. Ո՞րն է հագուստի ձեր ամենասիրելի գույնը

99/7

  1. caro-barato
  2. cómodo-incómodo
  3. claro-oscuro
  4. ancho-estrecho
  5. corto-largo
  6. limpio-sucio
  7. moderno-antiguo
  8. pequeño-grande
  1. թանկ-էժան
  2. հարմարավետ-անհարմար
  3. լույս-մութ
  4. լայն-նեղ
  5. կարճ-երկար
  6. մաքուր-կեղտոտ
  7. ժամանակակից-անտիկ
  8. փոքր-մեծ

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *