Posted in տրանսպորտային ծառայությունների սպասարկում

Հայաստանում ջրային տրանսպորտ

Ռաֆթինգ

Հղում

Վայրը

Լոռու մարզ ք․ Թումանյան
Դեբեդ գետ
Երկարություն 12 կմ
Ռաֆտինգաշեն

Փաթեթը ներառում է

Ռաֆտ, Սաղավարտ, թի,
անվտանգության բաճկոն, գիդ,
անվտանգության կանոններ
Ապահովագրություն
Ջամփինգ, սլայդինգ, այց ջրվեժ

Անվճար տրամադրվում են

Տեսանյութը եվ լուսանկարները
Քեմփինգ զոնան, խարույկ
հանդերձարանները,
Տարածքում առկա խաղերը

Ինչ պետք է իմանալ Ռաֆտինգի գալիս

1․Անվտանգ է, եթե կատարում եք հրահանգները
2 Չես մրսի, եթե անմիջապես փոխվես
3 Պետք է ունենալ չոր հագուստ եվ կոշիկ

Գումար-AMD12,000

Կայակինգ Սևանում

Հղում

📍Սիրու՞մ եք Սևանը, պատրա՞ստ եք ջրային արկածների, դե ուրեմն եկե՜ք Կայակավան։🛶

📍Ի՞նչ կտա ձեզ այն՝

🤩իհարկե բարձր արկածային տրամադրություն

🏖ջրային հանգիստ

🚣🏽‍♂️Սևանը նորովի բացահայտելու հնարավորություն

📍 Մենք գտնվում ենք Արտանիշ գյուղի մոտ։🏖

✅ Արժեքը՝ 1-3 անձի համար ⤵

1️⃣ժամ – 5.000 դրամ

2️⃣ժամ – 8.000 դրամ

3️⃣ժամ – 10.000 դրամ

Արժեքը ներառում է նաև⬇️

🤿փրկարարական բաճկոն

🚣🏻2 թիակ

🔊 երաժշտություն

📸լուսանկարահանում ափից

😇անմոռանալի զգացմունքներ

Ամրագրելու համար զանգահարեք՝

📞098 314 475 (WhatsApp, Viber)

Կամ գրեք անձնական նամակ։📩

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *