Posted in Իսպաներեն

Trabajo de aula

  • Salio de casa a las ocho de la mañana.d Դուրս եկավ տանից առավոտյան ժամը ութին։
  • Empezo a trabajar a las ocho y media. b-Սկսվեց աշխատել ժամը ութ անց կես։
  • Comio en la cafeteria del hospital. c- Կերավ հիվանդանոցի սրճարանում։
  • Termino de trabajar a las cinco de la tarde. f-Վերջացավ գործը կեսօրվա ժամը հինգին։
  • Por la tarde, fue al supermercado. e- Կեսօրին գնաց սուպերմարկետ։
  • Compro algo de fruta para la cena.-Որոշ մրգեր գնեց ընթրիքի համար։

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *