Posted in Անգլերեն

Happy New Year

Happy New Year-Շնորհավոր Նոր Տարի

Merry Christmas-Սուրբ Ծնունդ

To congratulate-Շնորհավոր

to celebrate-նշել

festival-փառատոն

holiday-տոն

to give a present/gift-նվեր տալ/նվեր

to get a present-նվեր ստանալ

to make a wish-ցանկություն հայտնել

skate-չմուշկ

skib-սահել

skating ice-չմուշկներով սահել

New year films-Ամանորյա ֆիլմեր

Christmas tree/ Eve-Տոնածառ/ Երեկո

to lay a table-սեղան դնել

to meet the guests-հյուրերին հանդիպել

food and drinks-սնունդ և խմիչք

surprise visit- անակնկալ այցելություն

tangerine-մանդարին

pineapple-արքայախնձոր

New year song- Ամանորյա երգեր

city salad-քաղաքային աղցան

Snow /Snowman-Ձյուն /Ձնեմարդ

Snowball/snowflak-Ձնագնդի/ձյան փաթիլ

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *