Posted in Հայոց լեզու

Առաջադրանքներ

Կազմիր հետևյալ բայերի բազմապատկական ձևերը։

Գզել-գզգզել,

թշշալ-թշթշալ,

ծամել-ծամծմել,

ճաքել-ճաքճքել,

ծալել-ծալծլել։

բզզալ-բզբզալ,

փշրել-փշրոտել,

թափել-թափթփել,

քաշել-քաշքշել,

գրել-գրոտել։

խշշալ-խշխշալ,

կրծել-կրծոտել,

խազել-խազխզել,

կոտրել-կոտրատել,

դողալ-դողդողալ։

խոցել-խոցոտել,

նստել-նստոտել,

ճանկռել-ճանկռտել,

փորել-փորփրել,

ձգել-ձգձգել։

խառնել-խառնշտել,

ջոկել-ջոկջկել,

քանդել-քանդռտել,

փայլել-փայլփլել,

պոկել-պոկոտել։

տզզալ-տզտզալ,

վազել-վազվզել,

ծռել-ծռմռել,

թռչել-թռչկոտել,

կապել-կապկպել։

կծել-կծմծել,

ֆշշալ-ֆշֆշալ,

չափել-չափչփել,

ծախել-ծախծխել

տաշել-տաշտշել։

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *