Posted in Հայոց լեզու

Առաջադրանքներ

1․Հետևյալ բառակապակցությունները գրիր մեկ բառով․

Արու ոչխար- խոյ

արու այծ- նոխազ

կառավարության ղեկավար- վարաչպաետ

էգ ձի- զամբիկ

կնոջ մայրը- զոքանչ

ամուսնու մայրը- սկեսուր

թոռան զավակը — ծոռ

ոսկեղեն պատրաստող- ոսկերիչ

2․Շարունակիր նախադասությունները․

Ուրախությունը կրկնակի է դառնում, երբ քեզ շրջապատում են հարազատ մարդիկ։

Զորքը ճամփորդների աչքերի առաջ նահանջում է, և ճանփորդները զարմանում են։

Ա՜խ, որքա՜ն լավ կլիներ, եթե ամեն բան լավ լիներ։

Քայլում եմ փողոցով, մինչդեռ անձրև էր տեղում։

Քանի որ կենսուրախ ու կատակասեր մարդ էր, նրա հետ շատ հաճելի էր շփվելը ։

3․Լրացրու շրջասությունները․

Վալսերի արքա — Յոհան Շտրաուս

Սկյուտարի սոխակ — Պետրոս Դուրյան

Տրոյական պատերազմի երգիչ — Հոմերոս,

Գույների կախարդ —Մարտիրոս Սարյան,

Հիվանդ հանճարեղ պատանի — Միսաք Մեծարենց,

Սպիտակ տան տեր — Ջո Բայդեն:

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *