Posted in Հայոց լեզու

ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ

  1. Երկու սունյակներից ընտրել մեկական բառ և կազմել հինգ բարդ բառ ։

խոսք քանդել

գարի բխել

տուն կռիվ

առատ հող

սև հաց

խոսքակռիվ, գարեհաց, տնաքանդ, առատաբուխ, սևահող։

2. հուր փառք

դուռ զբաղվել

միտք զենք

սին վստահ

ինքը կից

հրազեն,դրկից, մտազբաղ, սնափառ ,ինքնավստահ, ։

3.նեղ ընծա

ոսկի իջնել

այր միտք

ելնել ծփալ

նոր ձի

նեղմիտ, նորընծա ,ելևէջ,ոսկեծուփ, այրուձի։

2. Գտնել հոմանիշները։

Արգավանդ- հուռթի,բերրի,պտղաբեր,հարուստ,ճոխ , առատ,բարեբեր, բեղում, արգասաբեր, բեղնավոր։

Գովել-դրվատել,գովաբանել, փառաբանել,բարեբանել,ներբողել, ջատագովել, գովասանել, տարփողել, գովերգել, փառավորել։

Գեղեցիկ- գեղանի, չքնաղ,գողտրիկ, սիրուն, չնաշխախարհիկ, շարմաղ, գեղադեմ, հրաշագեղ, արմաղան,․ խորոտիկ։

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *