Posted in Հաշվետվություն

Մասնագիտական հաշվետվություն

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ։ Սովորում եմ  «Մխիթար Սեբաստացի» կրաթահամալիրի քոլեջի՝ զբոսաշրջության բաժնի 2-րդ կուրսում։ Այս կիսամյակի ընթացքում մենք անցանք Զբոսաշրջություն առարկան։ Այս դասերի ընթացքում Ունեցանք հանդիպումներ զբոսաշրջությանը վերաբերող մարդկանց հետ։ Կատարեցինք տարբեր անհատական նախագծեր՝ Մետաքսի Ճանապարհ, Էթնիկ տուրիզմը, Թանգարանային զբոսաշրջություն, Համուրաբիի օրենքները, Առաջին գնացքը։ Այս առարկայի շնորհիվ մենք նոր բաներ իմացանք զբոսաշրջությունից և տարբեր այլ թեմաներից։

Ռուսերեն

Ռուսերեն առարկայից մենք կատարեցինք անհատական նախագծեր ՝Медвежья пещера, Макараванк , Шондонг , որոնց շնորհիվ նոր բառեր սովորեցի։ Ռուսերեն առարկայից այս տարվա իմ կատարած աշխատանքները՝

Սեպտեմբեր

Սևանը՝ մեր հայելին

Достопримечательности Гегаркуникской области

12-16 сентября

Семь чудес света

Семь чудес света

Сочинение

Հոկտեմբեր

Проект — Гегаркуникская область

3-7 октября

Жизнь в городе и деревне

Какие блюда попробовать в Греции

10-15 октября

Абовян и его связь с русской литературой: ко дню рождения писателя

История и традиции армянского народа с древних времен до современности.

«Когда-то мы жили в горах» С. Довлатова

Նոյեմբեր

Медвежья пещера

7-11 ноября

Армянский лаваш — еда, которую нельзя заменить ничем другим

Григор Нарекаци: армянский поэт, философ, монах, мистик и богослов, представитель раннеармянского Возрождения.

Макараванк 

10 археологических находок, перевернувших представления об истории

Тавушская область

Армянские королевы- царицы Иерусалима .

Армянский алфавит — один из древнейших алфавитов в мире

Ноев ковчег

Армянские драконы: вишапы.

Растения-символы в армянском искусстве: как читать средневековые миниатюры

Ванское царство. Врата Бога: Дверь Мгера.

Интересные факты — Армянская сказка 

Դեկտեմբեր

Шондонг 

Անգլերեն

Երբ ես սովորում եմ անգլերեն, ես նոր լեզու եմ սովորում: Անգլերենը աշխարհի ամենաշատ խոսվող լեզուներից մեկն է։ Մեր օրերում անգլերեն սովորելը շատ անհրաժեշտ է, քանի որ ինտերնետում առկա նյութերը հասանելի են անգլերենով: Այս մի քանի ամսվա ընթացքում անգլերեն առարկայից տարբեր անհատական ​​նախագծեր ենք արել, նոր բառեր սովորել։

Այս տարվա անգլերեն առարկայից կատարած նախագծերը՝

ESL Travel

GAGARIN PROJECT VISION

Erato

No Poverty

Types of Tourism

Սևանը՝ մեր հայելին

Cycling tourism

Gegharkunik marz

My day

General Travel Vocabulary Activity

Travel Vocabulary

IELTS vocabulary about travel

Examples of questions about holiday travel

Shondong

Իսպաներեն

Իսպաներենը ևս աշխարհում ամենաշատ խոսվող լեզուներից մեկն է։ Բացի նրանից, որ իսպաներենը տարածված լեզու է, բավականին հեշտ է յուրացնել։ Իսպաներեն առակայից նույնպես կատարեցինք տարբեր նախագծեր և անհատական նախագծեր։

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *