Posted in Հայոց լեզու

Առաջադրանքներ

1.Ընտրել և դեմ դիմաց գրել օտարաբանությունnերի հայերեն համարժեքները:

Տրադիցիոն-ավանդական,

ցեխ-արտադրամաս,

ցիկլ-պարբերաշրջան,

ուտեչկա-արտահոսք,

ֆակտոր-գործոն,

ֆիքսել-ամրակայել,

ֆոնդ-հիմնադրամ,

ֆունդամենտալ-հիմնարար,

ֆունկցիա-գործառույթ,

օբիոմ-ծավալ,

օպերացիա-գործողություն,

օրենտացիա-կողմնորոշում,

սխեմա-գծապատկեր,

մակետ-մանրակերտ:

3․Լրացրո՛ւ հետևյալ շրջասությունների պատասխանները․

Ֆրանսիական շանսոնի արքա—Շառլ Ազնավուր,

Ֆարսի բլբուլ —Ֆիրդուս,

օդային դարպասներ—օդանավակայան,

անգլիական թագի մարգարիտ—Հենրի VII,

անմահ քանաքեռցի—Խաչատուր Աբովյան,

ազատության երգիչ—Միքայել Նալբանդյան,

կանաչ ոսկի—թեյ,

բոլդինյան աշուն—Ալեքսանդր Պուշկին,

բուրգերի երկիր—Եգիպտոս,

ծաղրածուն աշունը սրտում—Լեոնիդ Ենգիբարյան,

ոսկե հորթի երկրպագու—Նաջարիան,

քարայրի բնակիչ—Լանսերե Եվգենի,

չարչարանաց լեռ—Գողգոթա,

Պոսեյդոնի աղի պետություն—Հունաստան,

Զալցբուրգի ծաղիկ—Վոլֆգանգ Ամադեոս Մոցարտ։

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *