Posted in Հայոց լեզու

Առաջադրանքներ

7.Կազմեցե’ք  3-ական բառ հետևյալ նախածանցով  և վերջածանցով.

ենթ- ենթասպա, ենթադրել, ենթակետ

-վածք — սանրվածք, կտրվածք, գործվածք։

7.Կազմեցե’ք   3 — ական  ածանցավոր բառ  տրված կաղապարներով.

նախա —  ական — նախապատմական, նախատոնական, նախագահական

անդր – յան- անդրկովկասյան,անդրծովյան, անդրշիրիմյան։

8.Սյունակներից  ընտրեցե՛ք   մեկական  արմատ  և  կազմեցե՛ք  հինգ  բարդ  բառ.

լույս           երես

փիղ           վարս

ծաղիկ      քար

փորձ        ոսկոր

ոսկի         աման

լուսերես, փղոսկր, ծաղկաման, փորձաքար ,ոսկեվարս։

Բառերը գրել միասին, առանձին, գծիկով։

Մեծբրիտանական, հուր-հրեղեն, օրոր-շորոր, իննսունհինգ, գիտաշխատող, գոռուն-գոչյուն, բանվորագյուղացիկան, ռուս-ճապոնական, գազապաստարան։

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *