Posted in Հայոց թագուհիները. ուսումնական հետազոտություն

Հայոց թագուհիներ․ ուսումնական հետազոտություն

Բուզանդի Հայոց պատմություն գրքից 203-204, 216-220 

Փառանձեմ թագուհին պատվով կարողացավ պաշտպանել իր հայրենիքը և ժողովրդին։ Սակայն քանի, որ բոլորը մահացել էին և ինքը մենակ էր մնացել դուրս եկավ և թողեց, որ պարսից զորքը բերդից ներս մտնի։ Իմ կարծիքով նա կարողացավ պատվով պաշտպանել իր ժողովուրդին, և, քանի որ նա մենակ էր մնացել չկարողացավ էլ պաշտպանել իր հայրենիքը և հանձնեց պարսից զորքին։ Փառանձեմ թագուհին ողբերգական մահ ունեցավ։ Նա նահատակվեց հանուն իր հայրենիքի և հայ ժողովուրդի համար։ Նա քաջ էր, խիզախ, աներկյուղ, գեղեցիկ։

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *