Posted in Հանրահաշիվ

Պարզագույն եռանկյունաչափական հավասարումների լուծում

Պարզագույն եռանկյունաչափական հավասարումների լուծման բանաձևերը դուրս գրել բլոգում, սովորել։

  • {\displaystyle \sin x=a}

եթե {\displaystyle |a|>1} — հավասրման արմատ չունի չունի։

եթե {\displaystyle |a|\leqslant 1} — հավասարման լուծումն ունի այսպիսի տեսք`

 {\displaystyle x=(-1)^{n}\arcsin a+\pi n;\ n\in \mathbb {Z} :}

{\displaystyle \cos x=a}

եթե {\displaystyle |a|>1} — Հավասարման արմատ չունի։

եթե {\displaystyle |a|\leqslant 1} — հավասարման լուծումն ունի այսպիսի տեսք՝ 

{\displaystyle x=\pm \arccos a+2\pi n;\ n\in \mathbb {Z} :}

  • {\displaystyle \operatorname {tg} \,x=a}

Հավասարման լուծումն է՝ 

 {\displaystyle x=\operatorname {arctg} \,a+\pi n;\ n\in \mathbb {Z} :}

{\displaystyle \operatorname {ctg} \,x=a}

Հավասարման լուծումն է՝

  {\displaystyle x=\operatorname {arcctg} \,a+\pi n;\ n\in \mathbb {Z} :}

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *