Posted in Հավելյալ առաջադրանքներ

Helping at a hospital

Every year many young people in Britain finish school and then take a year off before they start work or go to university . Some of them go to other countries and work as volunteers. Volunteers give their time to help people — for example , they work in schools or hospitals , or they help with conservation . Mike Coleman is 19 and lives in Canterbury in England . He wants to become a teacher , but now he’s living in Namibia . He’s working in a hospital near Katima Mulilo . He says , ‘ I’m working with the doctors and nurses here to help sick people . I’m not a doctor but I can do a lot of things to help — for example , I help to carry people who can’t walk . Sometimes I go to villages in the mobile hospital , too . There aren’t many doctors here so they need help from people like me . I don’t get any money — but that’s OK , I’m not here for the money . I’m staying here for two months and I’m living in a small house with five other volunteers . The work is hard and the days are long but I’m enjoying my life here . I’m learning a lot about life in southern Africa — and about myself ! When I finish the two months ‘ work , I want to travel in and around Namibia for three weeks — for example , I want to see the animals in the Okavango Delta in Botswana .

Ամեն տարի Բրիտանիայում շատ երիտասարդներ ավարտում են դպրոցը, իսկ հետո մեկ տարի արձակուրդ են վերցնում նախքան աշխատանքի անցնելը կամ համալսարան գնալը: Նրանցից ոմանք գնում են այլ երկրներ և աշխատում են որպես կամավորներ։ Կամավորներն իրենց ժամանակը տրամադրում են մարդկանց օգնելու համար, օրինակ՝ նրանք աշխատում են դպրոցներում կամ հիվանդանոցներում, կամ օգնում են պահպանմանը: Մայք Քոլմանը 19 տարեկան է և ապրում է Անգլիայի Քենթերբերիում: Նա ցանկանում է ուսուցիչ դառնալ, բայց այժմ ապրում է Նամիբիայում: Նա աշխատում է Կատիմա Մուլիլոյի մոտ գտնվող հիվանդանոցում: Նա ասում է. «Ես աշխատում եմ այստեղի բժիշկների և բուժքույրերի հետ, որպեսզի օգնեմ հիվանդ մարդկանց: Ես բժիշկ չեմ, բայց կարող եմ շատ բաներ անել, որպեսզի օգնեմ, օրինակ՝ ես օգնում եմ տանել մարդկանց, ովքեր չեն կարողանում քայլել: Երբեմն շարժական հիվանդանոցում էլ եմ գյուղեր գնում։ Այստեղ շատ բժիշկներ չկան, ուստի նրանք ինձ նման մարդկանց օգնության կարիքն ունեն: Ես փող չեմ ստանում, բայց դա լավ է, ես այստեղ չեմ փողի համար: Ես այստեղ եմ մնում երկու ամիս և ապրում եմ մի փոքրիկ տանը հինգ այլ կամավորների հետ: Աշխատանքը դժվար է, օրերը երկար են, բայց ես վայելում եմ իմ կյանքը այստեղ: Ես շատ բան եմ սովորում հարավային Աֆրիկայում կյանքի և իմ մասին: Երբ ավարտեմ երկամսյա աշխատանքը, ես ուզում եմ երեք շաբաթով ճանապարհորդել Նամիբիայում և շրջակայքում, օրինակ, ես ուզում եմ տեսնել կենդանիներին Բոտսվանայի Օկավանգո դելտայում:

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *