Posted in Ճամփորդություն

Պատմական հետքերի որոնում. նախագիծ

Հունիսյան ճամբարի ընթացքում բացահայտեցինք Երևանում գտնվող անհայտ վայրերը : Այցելեցինք Երևանում Հայաստանի Առաջին Հանրապետոթյան կառավարության շենք , Արամ Մանուկյանի տուն, հին Երևանի միակ պահպանված թաղամաս՝ Կոնդ, Կոնդում գտնվող միակ Մզկիթ և Կապույտ մզկիթ: Քայլելով Երևանի անհայտ և տեսարժան վայրերով ես բացահայտեցի իմ մայրաքաղաքը նորովի :

Արամ Մանուկյանի տուն

Ճիշտ է շատ անգամներ էի անցել այս մասով, բայց միայն նոր իմացա , որ այս տունը եղել է Հայոց նորագույն պետականության գործիչ Արամ Մանուկյանինը :

Կոնդ

Առաջին անգամ էի Կոնդում և ինձ շատ դուր եկավ Կոնդը իր ոճով և նկարներով : Կոնդը ուսումնասիրելիս իմացա նաև , որ այստեղ է գտնվում Կոնդի միակ մզկիթը և մզկիթում ապրում յոթ ընտանիք :

Կապույտ մզկիթ

Այցելեցինք նաև Կապույտ մզկիթը շատ ամգամն էր էի տեսել մզկիթը , բայց երբեք ներս չէի մտել, այն ինձ գրավեց իր մշակութային արժեքներով :

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *