Posted in Իսպաներեն

Երգեր

Historia de un amor

Ya no estas mas a mi lado corazón-Դու արդեն իմ կողքին չես սիրտ
En el alma sólo tengo soledad- Իմ հոգում ունեմ միայն միայնություն
Y si ya no puedo verte- Էլ եթե չեմ կարում տեսնել քեզ
Por qué Dios me hizo quererte-Ինչու Աստված ստիպեց սիրեմ քեզ
Para hacerme sufrir mas-որպեսզի ես ավելի տանջվեմ

Siempre fuiste la razón de mi existir-Դու եղել ես միշտ պատճառը գոյատեվելու
Adorarte para mi fue religión-Ինձ համար քեզ սիրելը կրոն էր
En tus besos yo encontraba-Քո համբույրների մեջ ես գտա
El calor que me brindaba-Այն ջերմությունը, որ դա ինձ տվեց
El amor y la pasión-Սերը և կիրքը

Es la historia de un amor- Սա մի սիրո պատմություն է
Como no hay otro igual- քանի որ չկա ուրիշ հավասար
Que me hizo comprender-Ինչը ստիպեց ինձ հասկանալ
Todo el bien, todo el mal-Ամենալավը, ամենավատը
Que le dio luz a mi vida-Դա լույս տվեց իմ կյանքին
Apagándola después-Ավելի ուշ այն անջատելը
Hay que vida tan obscura-ինչպիսի մռայլ կյանք
Sin tu amor no viviré-Առանց քո սիրո ես չեմ ապրի

Quién será

¿Quién será la que me quiera a mí?
¿Quién será? ¿quién será?
¿Quién sera la que me dé su amor?
¿Quién será? ¿quién será?

Ո՞վ կլինի ինձ սիրողը։
Ո՞վ է լինելու: ով կլինի դա
Ո՞վ է ինձ տալու իր սերը:
Ո՞վ է լինելու։ ով կլինի դա

Yo no sé si la podré encontrar,
Yo no sé, yo no sé.
Yo no sé si volveré a querer,
Yo no sé, yo no sé.

Ես չգիտեմ, թե արդյոք կարող եմ գտնել այն
Չգիտեմ, չգիտեմ։
Չգիտեմ՝ նորից կսիրե՞մ
Չգիտեմ, չգիտեմ

He querido volver a vivir
La pasión y el calor de otro amor,
De otro amor que me hiciera sentir,
Que me hiciera feliz. como ayer lo fui

Ես ուզում էի նորից ապրել
Մեկ այլ սիրո կիրքն ու ջերմությունը,
Մեկ այլ սիրո մասին, որն ինձ ստիպեց զգալ,
Դա ինձ ուրախացրեց։

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *