Posted in Հայոց պատմություն

Ստեղծիր Google Doodle

Նպատակը՝ Ժամանակակից տեխնոլոգիաների միջոցով սովորողների հետ պատմական կարեւորության հարցեր քննարկել։

Ի՞նչ է Google Doodle-ը․ այն Google-ի գլխավոր էջում պատկերվող լոգոյի ժամանակավոր փոփոխությունն է՝ որեւէ տոն, իրադարձություն կամ անհատ կարեւորելու համար։

Առաջադրանք

  • Ստեղծիր Մեսրոպ Մաշտոցին նվիրված Google Doodle
  • Ընտրիր խորհրդանիշներ, գույներ, պատկերներ, որոնցով ստեղծելու ես թեմատիկ Google Doodle-ը

Իմ ստեղծած Google Doodle-ը

  • Մեսրոպ Մաշտոցին նվիրված Google Doodle
  • Google Doodle-ի օրինակներ՝

    Կանանց երթի 60-րդ տարելիցը, 2016
    Մարաթոնի 2500-րդ տարելիցը, 2010
    Մայաների օրացույցի ավարտը, 2012
    Բեռլինի պատի քանդման 30-րդ տարելիցը, 2019
    Լյուսիի բացահայտման 41-րդ տարելիցը, 2015

    Author:

    Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

    Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *