Posted in Հաշվետվություն

Տարեկան հաշվետվություն

1-ին կիսամյակի հաշվետվություն

անահատական նախագիծեր

Հայոց լեզվի և գրականության անհատական նախագծեր՝

Կինեմատոգրաֆիա

Համացանց

Երաժշտություն

Անգլերենի անհատական նախագիծ՝

Hidden places in Armenia

Աշխարհագրություն անհատական նախագծեր՝

Իմ արմատների պատմությունը-նախագիծ

Կոտայքի մարզի պրեզենտացիա

Ռուսաց լեցվի անհատական նախագծեր՝

История создания нобелевской премии

Мать Тереза

МУЗЫКА

Էկալոգիայի անհատական նախագծեր՝

Աղբի տեսակավորման վերաբերյալ նախագիծ

ՀՀ․ բուժիչ խոտաբույսերը։ Ազգային խոհանոցում օգտագործվող  խոտաբույսերը։

Էկոլոգիապես մաքուր, բնական կոսմետիկ միջոցներ

Թունավոր կոսմետիկ և խնամքի միջոցներ

Հանրահաշվի անհատական նախագծեր՝

Ֆունկցիաներ

«Պի» թվի տոն

Նախագիծ-Անանիա Շիրակացի

Հայոց պատմության անհատական նախագիծ՝

Աննա թագուհի

Պատմական «հետքերի որոնում»

Հայ ականավոր թագուհիներ

Ազգագրության հետքերով․ նախագիծ

Կատրանիդե Բ

Ֆիզիկայի անհատական նախագիծ

Գիտական տարօրինակ երևույթ

Կենսաբանության անհատական նախագիծ՝

Բույսերի և կենդանիների սելեկցիա, դերը մարդու կյանքում և բնության մեջ

Ուռուցքային բջիջներ

Առարկայական հաշվետվություն

Առարկաների հղումները՝

Ճամփորդությունները՝

Մասնագիտական

Իսպանարենը երգեցիկ լեզու է։ Սկզբում ինձ այնքան էլ դուր չէր գալիս, քանի որ չեմ սիրում նոր լեզուներ սովորել, սակայն մեր իսպաներենի ուսուցչուհիների շնորհիվ ինձ սկսեց դուր գալ այն և հիմա փորձում եմ սովորել։

Ընտրության մարզաձև

Բասկետբոլը թիմային մարզաձև է, որը մտնում է օլիմպիական խաղերի ծրագրի մեջ։ Միմյանց դեմ մրցում են երկու թիմ, յուրաքանչյուրում՝ 5 բասկետբոլիստ(ուհի)։ Խաղի նպատակը հակառակորդ թիմի զամբյուղի մեջ գնդակը նետելն է։

Երաժշտական

Ես շատ եմ սիրում երաժշտությունը , այն իմ կյանքի մի մասն է։ Քանի որ մայրական կողմից հարազատներիս մեծ մասը երաժիշտ է, հաճախակի եմ առնչվում երաժշտությանը։ Շատ ուրախացա, երբ իմացա, որ քոլեջում ևս երաժշտություն ենք անցնելու, այն երգերն ու պարերը, որոնք մենք անցնում ենք քոլեջում, դրանց մեծ մասին ես ծանոթ էի մեր ընտանեկան հավաքույթներից։ Քոլեջում երաժշտության դասերը շատ հետաքրքիր և բովանդակալից են անցնում։

Կյանքը քոլեջից դուրս և քոլեջում

Քոլեջից դուրս իմ առօրյան անցնում է ընտանեկան մթնոլորտում։ Ֆիլմեր եմ դիտում ընտանիքիս անդամների հետ, հետաքրքիր զրույցներ և քննարկումներ ենք ունենում։ Շատ եմ սիրում իմ հարազատների միջավայրը։ Նրանց հետ հավաքույթներն ինձ համար կյանքի դպրոց են։ Նրանց պատմություններն ու զրույցները ինձ ոգեշնչում են։ Ինքնուրույն փորձում եմ սովորել ծրագրավորման լեզուները։ Եթե ժամանակ եմ ունենում, զբաղվում եմ նաև ընթերցանությամբ։ Սիրում եմ նաև պատրաստել։

Քոլեջում կյանքը անցնում է հետաքրքիր և հագեցած։ Քոլեջում ինձ հատկապես դուր են գալիս դասավանդող ուսուցիչները։ Մենք օրը սկսում ենք ընդհանուր պարապունքով, երգում, պարում ենք և անցնում ենք դասերի։ Այդպես դասերը ավելի տրամադրող են լինում։ Սիրում եմ քոլեջում հատկապես անհատական աշխատանքները։ Յուրաքանչյուր ուրբաթ գնում ենք ժամերգության, դա հոգևոր դաստիրակության լավագույն ձևն է։ Այսպես հետաքրքիր և բազմաբովանդակալից շաբաթ ենք ունենում ։

Ամբողջ տարվա ձեռքբերում

Այս ուսումնական տարվա ընթացքում ես նոր ընկերներ ձեռք բերեցի, բացահայտեցի Հայաստանի տեսարժան վայրերը։

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *