Posted in Դիջիթեք

SMM դիջիթեք

Մասնակցեցի SMM- դիջիթեքին, իմացա Սոցիալական մեդիայի մարքեթինգSMM , լսարանի մեծացման, բրենդի կամ ապրանքի նկատմամբ ուշադրության բարձրացման գործընթաց սոցիալական հարթակնների միջոցով։ Այն սոցիալական մեդիայի օգտագործման համալիր է, որ նպատակ ունի կազմակերպությունների առաջխաղացմանը նպաստելու և այլ բիզնես առաջադրանքները լուծելու։ Իմացա ինչպե՞ս է  SMM_ը զարգացնում մեր բիզնեսը։Գլխավոր նպատակը չի կայանում փոստեր տեղեդրելով այլ պետք է փորձել հնարավորինս հասկանալ ինչ է պետք հաճախորդին և բավարարել նրա կարիքները: Սպառողների ուշադրությունը կարելի է գրավել, գնել գովազդի միջոցով: Իսկ թիրախային լսարանի վստահությունը չի կարելի գնել, այն կարելի է միայն վաստակել:

Author:

Ես Գոհար Սիմոնյան եմ 15 տարեկան։Սովորել եմ Նորագավթի 140 հիմնական դպրոցում ։ Ես հաճախել եմ գորգագործության , դիզայնի։ Սիրում եմ լուսանկարել բնությունը ։ Ազատ ժամանակ սիրում եմ գիրք կարդալ, ֆիլմեր դիտել և երաժշտություն լսել։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *